آکورد گریه های تو واسه من از حمید عسکری
نوشته شده توسط : saber

                                                      حمید عسکری

                                                          ریتم:4/2

 

 

 

 

 

        {دو بیت اول رو روی سیم ها بکشید یا4/4، بقیش رو 4/2 بزنید به آخر که رسیدین دوباره دو بیت اول رو بزنید ولی اینبار 4/2!}

 

 

    (Em) گریه هایه تو واسه من دیگه هیچ رنگی نداره

                                                          (D) نمی خوام با من بمونی برو از روزگارم

    (C) دیگه جایی نداری تویه این قلب شکسته

                                                          (D) زندگی با تو محا (C) لــــــــه (Em)

    (Em) تو همونی که می گفتی زندگی با من خیلی قشنگه 

                                                         (D) نمی دونستم که حرفات همش از روی نیرنگه

    (C) حالا اینو می دونم گرچه حالا خیلی دیره 

                                                         (D) زندگی با تو محا (C) لــــــــه (Em)

    (Em) طعنه شنیدم از همه که تو وفا ندار (D) ی

                                                        دارم تو چشات می ببینم می خوای که جام بذا(C) ری

    منم یکی مثل همه تو قلب تو شلو (D) غه

                                                            گریه نکن که گریهات برای من درو(Em)غه  

    (Em) گریه هایه تو واسه...

 





:: موضوعات مرتبط: حمید عسکری , ,
:: برچسب‌ها: آکورد گریه های تو واسه من از حمید عسکری , آکورد حمید عسکری , گریه های تو ,
:: بازدید از این مطلب : 22291
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: